Sidor

lördag 14 november 2009

Kvällsupptäckter

Vet ni vilken kanal som kan roa mig när jag har tråkigt och som alltid har något intressant innehåll. Det är Animal planet som den djurnörd jag är. Nu ikväll har jag lärt mig allt möjligt om sill. Många djur livnär sig på dem när de ska föröka sig. Valar, fåglar, pigghaj, björnar och sälar och säkert en massa flera. Mjölke alltså sperman från hanfiskarna färgar också vattnet vitt för att det blir så mycket. Mysigt att bada där..men det finns ju faktiskt någon ansiktskräm som innehåller just sperma ska tydligen vara bra för huden så man kanske ska bada i sånt vatten ändå (?)
..
*SNILLEBLIXT* Kanske därför porrstjärnor har så bra hud, de får ju sperma i ansiktet dagligen.
..
Nej, byta bort sperma ämnet kanske eller kanske sluta skriva är en idé.
..
God natt!

Inga kommentarer: