Sidor

lördag 21 november 2009

Kvällsupptäckter

Jag har hittat botemedel mot två av sakerna som får mig att må dåligt. Mot illamåendet startade jag fläckten brevid sängen och mot värmen vart det en kallhanduk i ansiktet. Så skönt, en riktig befrielse.
..
..

På datorn spelas avsnitt efter avsnitt med Criminal minds. Tycker inte egentligen att man borde tycka det är avslappnade med att höra de hemska ljuden som är med. Skrik, stämningsmusik..men jag är väl inte direkt vanlig.
..
Börjar fundera på vad jag ska göra idag men känns som det kommer bli en dag i sängen om jag inte mår bättre. Jag blir alltid sådär över-översocial när jag är sjuk. Vill ha någon som håller mig sällskap och passar upp på mig. Kan vara för att jag är sådan själv och det brukar resultera i att man veckan efter ligger sjuk. Men man känner sig så behövd när någon (oftast en pojkvän) ligger sjuk och man får pyssla om. Hämta saker, ligga och kyla ner pannan vid feber. Bara visa hur omtänksam man är :) försöka hamna på plus sidan.

Inga kommentarer: