Sidor

söndag 22 november 2009

Lite bättre

Jens vart lite förvånad när jag ringde och sa åt honom att öppna ytterdörren. Först verkade han inte så happy men det var han ändå märkte jag när jag la mig i sängen. Myskalas! :) Somnade ganska snart efter att jag kom fram och vaknade vid tio. Så med andra ord det är tre timmars sömn men jag känner mig utvilad och faktiskt piggare och friskare. Har ingen feber vad jag känner av iallafall :) orkade till och med gå en ganska lång promenad med Fine utan att svetta bort på kuppen.
..
Nu ligger jag här i Jens mysiga säng och han har åkt iväg på handbolls match. Hoppas på att han kommer hem i samma skick som han åkte. Så det blir nästan en hel dag själv här, får väl roa mig med något. Vart en fika nyss iallafall med Monika, Mormor BL och Fine.

Inga kommentarer: