Sidor

fredag 27 november 2009

Många små knyten

Vaknade av min mobil som alarmade och jag vaknade till och såg att jag hade sms också. Från Hanni, vi skulle ha fikat idag men hon kände sig lite krasslig och eftersom jag vart krasslig i två veckor vill jag inte smitta mig med något mer plus att han säkert inte vill lämna sängen. Synd för det verkar alltid komma saker imellan när vi ska ses...men men nästa vecka blir det ett nytt försök.
..
Försöker hålla mig vaken genom att kolla på något och det mest intressanta som gick handlar om trillingar, fyrlingar och femlingar. Och säger bara: SATANS SÅ MÅNGA BARN!
..
Vet inte om jag skulle klara av så många småttingar på en gång..kanske två men det känns som bara ett skulle vara kämpigt men man kan ju inte riktigt bestämma jämt hur många bebisar som vill växa i magen. Jag kan få tvillingar om jag är som min mamma.. eller jag är tvilling egentligen men min tvilling klarade sig inte.
..
Nej, ska nog kolla mer på tv och kanske somna till lite försiktigt :)

Inga kommentarer: