Sidor

onsdag 4 november 2009

Minus sidan lilla skit sak

Min mobil som redan inte ligger på plus sidan har nu hamnat längre ner på minus sidan. Nu bara helt plötsligt så hamnar alla nya sms i botten av listan? Hände nu på kvällen den har vart normalt hela dagen annars. Så börjar inse att den ger upp så nu har jag överfört alla sms som jag vill spara på minneskortet. Och att kolla igenom smsen får mig att le stort för mig själv i skenet från datorn. Jag minns när jag fick de där smsen och jag vill ha de kvar. Så nu är det väl bara att kolla på en ny mobil men det suger eftersom denna skit sak fortfarande inte är helt betald fören i januari. Funderar på att köpa en sådan Tove har. Minns inte vad den heter men är en sådan där mobil som är gjord på återvinda material. Den var snygg och fungerar och är inte jätte dyr heller :)
..
Tror min mobil vet att jag vill ha en ny och därför beter den sig såhär.. svartsjuka.

Inga kommentarer: