Sidor

lördag 28 november 2009

Myskväll

Vart ingen Star Wars kväll, Tobbe skulle på en spelkväll hos Linus där även jag och Jens dök upp och spelade ett tag innan vi körde min pappa med kompisar till Norrtälje. En av killarna i bilen är ett svin. Kort sagt och på morgonen fick man ännu mer bevis när han har flickvän men gick hem till en annan tjej.. och pratade högt i bilen om att han skulle ha sex med henne för hon låg naken i sängen..jag ville typ slita ut kulorna i pungen.
.-
Iallafall när vi lämnat dem så åkte vi till Linn och Viktor och spelade spel, pratade och myste med kissekatterna. För att tilllägga vann jag spelet som jag knappt fattade något av, det är skills!
..
Kom hem vid halv fem sedan och sista gången jag kollade på klockan var den fem och så vaknade jag vid elva tiden eftersom Jens ska stå på julmarknaden.

Inga kommentarer: