Sidor

torsdag 5 november 2009

PENGAR!

Hade fått ett brev från CSN och när jag öppnade det så såg jag att jag faktiskt fått pengar! Men självklart bara för min praktikperiod så blir att säga till Annelie om när jag egentligen slutar fast jag är inte direkt förvånad. Hon skrev i mailet att hon inte visste hur länge jag hade förlängt så det löser sig. Dock har jag fått en räkning från skolan på 200 kronor för fika..men jag har inte fikat något? Så ska prata med någon om den också. Tycker inte att man inte ska behöva betala men det visar sig. Kanske blir för krånligt eller något.
..
Och snön faller fortfarande utanför fönstret och stannar till och med kvar på backen. Att se den första snön får alltid mig att tänka på den första snön för 3 år sedan. Den dagen var speciell <3

Inga kommentarer: