Sidor

lördag 14 november 2009

Smidiga klubben

Vaknade klockan tio i morse av att Jens försökte på ett "smidigt" sätt försökte putta in mig så han kunde ligga ytters i sängen. Det är nämligen såhär att vi har bestämda platser i sängen, inte direkt så att vi hade värsta bråket och diskussionen om vem som skulle ha höger eller vänstra sidan. Det bara vart så att jag hamnade ytterst för jag inte kan sova innerst mot en vägg och Jens är tvärt om och måste sova mot en vägg. Så på det sättet passar vi :)
..
Med andra ord kliver Jens över mig och puttar mig till hans plats i sängen och jo då vaknar jag. La mig på hans bröst och kollade på tv. Jag var osmidig på ett annat sätt då jag skulle driva med honom men min röst gör ingen större skillnad på skoj och allvar så han tog illa upp, rejält. Kände mig som världens sämsta person och låg och pussade och kramade på honom och bad om ursäkt. Tur att han och jag inte kan vara osams vidare länge. Men iallafall skriva upp det på listan att försöka vara lite tystare om det jag pratade om.
..
Nu sitter vi i Hallstavik och Jens spelar spel och min katt var jätte arg på oss för att han var tvungen ute och hungrig.
.

Inga kommentarer: