Sidor

måndag 9 november 2009

Uppe för ingenting

Man kan fråga sig vad fan gör jag uppe nu(?) och svaret blir det är min pojkväns fel. Jens gick upp och skulle ta sig hem först och sedan ta bussen men jag vaknade av att någon drog mig i tån eller snarare i min dröm bet något mig i tån. Där satt Jens, han hade missat bussen och kunde inte bestämma sig om han skulle ta bil eller buss. Ganska självklart att han ville ta bilen egentligen. Iallafall när han väl satt där frågade han om inte Felicia borde vara uppe. Så virade täcket runt kroppen och gick upp och kollade med Felicia. Det vart en jäkla fart på henne och Jens hade självklart redan hunnit åka men jag ringde iallafall för att säga att han hade haft rätt. Han sa då att han vänder och kör Felicia till skolan, det är väldigt sött av honom! :)
..
Så nu sitter jag vaken men trött och funderar på om jag ska lägga mig någon timme iallafall eller om jag ska hålla mig vaken. Men alternativ ett låter mysigare!
.
Bilden är från igår när min katt snodde min pojkvän när vi kollade på film..
.

Inga kommentarer: