Sidor

tisdag 15 december 2009

Du simmar bra fort


Sitter här vid matbordet med en pluggande och sjungande Fine. Måste skryta och säga att jag var duktig och simmade konstant i typ 38 minuter idag. Det kändes i armar och ben men nu är det helt okej. Visar sig imorgon om jag har förtjärnat träningsvärk. Var iallafall en jätte kul träning att simma runt med Emelie och Tove. Pratade och bastade efteråt och sedan gick jag till Fine och tog en promenad.
..
Vi scannade mitt betyg och skickade det till min handledare sedan drack vi te och jag övertalade Fine att sova hos mig och att jag följer med henne till skolan imorgon tidigt, för tidigt. Men vad gör man inte för sin bästa kompis när hon håller på att slå sönder saker omkring sig.
..
Fine gör en massa ljud nu.. tror inte att läxan går så bra men det är roande att lyssna på iallafall.

Inga kommentarer: