Sidor

onsdag 2 december 2009

Förfrysta fingrar


Så var lille Johan här och vi har promenerat och kollat på film. Vet inte om det kanske blir en promenad till mitt i natten, vi brukar vara bra på sånt. Men det är för kallt nästan, när vi gick till min pappa höll öron och händer på att frysa ihjäl. Räddningen var hos min pappa med vantar och mössa. Himmelriket nästan för mina frysta delar.
..
Imorgon bär det av till Uppsala för att handla och umgås. Fine ska även med :) Ska titta förbi jälla och jag ska be om mitt slutbetyg och sedan lämna in lite läroböcker när vi ändå är i närheten.
..
Bokade ett möte med en jobbcoach till på tisdag klockan tio.. hua för att orka gå upp men men. Dags att sätta igång med jobbsökandet också, aktivit ska det vara. Så blir att skriva en rocking CV people.

Inga kommentarer: