Sidor

onsdag 23 december 2009

Första gången



För det första är det första gången som jag kommer vakna på julafton och ha en pojkvän bredvid mig i sängen. Mysigt värre och vi har huset för oss själva från klockan 21 idag tills pappa kommer hem imorgon bitti.
.
Sedan så går jag upp till Voukko och där ska det firas jul med lite av släkten. När Jens har vart på jullunch hos sina farföräldrar kommer även han och firar med oss. Tror jag är den andra av alla mina kusiner som tar med en pojkvän/flickvän på julafton. Känns lite konstigt men bra samtidigt. Min mamma kommer dit också när hon slutat jobba.
..
När Monika slutar jobbet vid halv fem så åker jag och Jens med med henne hem och så firar jag jul med Jens familj också.
..
Den 25 firas julen med pappa eller komma hit och umgås iallafall för han jobbar så konstigt imorgon.

Inga kommentarer: