Sidor

söndag 13 december 2009

Jag har dansat i ett slott


Så gårdagen var trevligt chockerande nog när man tänker på att de flesta var mycket äldre än mig. Men de vuxna kunde trots sina polerade yttre och fina kläder skrika och ha sig ganska bra när det vart en Wii-tunering. Jag lyckades hålla mig helt okej lullig och åt en massa pannacotta då folk jag satt med inte verkade tycka det var gott. Åkte hem tidigare än tänkte men det behövdes för alla var trötta. Men innan vi lämnade slottet vi var på fick jag mig en liten sväng om med älskling. Så dansat i ett slott har jag faktiskt!
..
Vaknade tidigt idag av Jens som inte tänkte låta mig sova. Hade en mysig stund med honom i sängen och han fick upp mig genom att kittla mig.. det är fusk. Iallafall gjorde inte så mycket efter att han hade åkt men Tove och Linn ringde mig och umgicks med de och Linns kissekatter. Så något har jag fått gjort idag iallafall och jag hittade böcker som jag letat efter också.. det var en lättnadesuck.

Inga kommentarer: