Sidor

tisdag 15 december 2009

Mera snö det blir mer snö.


Vaknade vid halv elva och då låg jag och Jens kvar och kramades istället för att stressa upp. Åkte med bussen 11.20 och jäklar vad det snöade! Lämnade in och hämtade sakerna som jag skulle men 2 timmar buss för 20 minuter det känns inte sådär jätte kul. Men men är hemma nu iallafall och värmer mig för det är kallt ute. Har lite att göra idag iallafall så sysslolös är jag inte. Måste fixa middag och sedan blir det simma med Tove och Emelie. Blir en promenad med bästo som kommer hem idag också, har saknat!
..
Känns lite kul att jag ska prova min nya bikini mitt i vintern för övrigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det va super kul o simma samtidigt som man har roligt sällskap! Tyckte att du hade en ny bikini, glömde kommentera det bara och att den va fiiin!/MLI