Sidor

söndag 6 december 2009

peeka-boo


Det är irreterande när man är bloggsugen men ändå inte. Men jag försöker väl iallafall fast min magvärk vill små döda den lilla mängd av bra humör jag har. Iallafall så vart Johans hår rakat och det lagades god mat av pojkarna. Det är nu gårdagen jag pratar om för att klargöra. Tove och Gustav tittade in ungefär lagom till att Jens åkt och kört på en hare..
..
Lite planer har börjat tagit form iallafall som nyårsafton som jag inte har tänkt på alls. Den firas i Stockholm hos Gustav och det ska blandas drinkar för glatta livet. Nästa plan kanske blir av med Tove och andra 2011. Mera om det senare.
..
Vid ett tiden på morgonen idag åke jag och Johan med Fine ut till Gimo för att hämta Simon och umgås med lite forsmarkare. Vart några timmar där men var iallafall hemma till tre då man somnade ganska fort och konstiga drömmar tagit form som vanligt.
..
Vet inte vad som händer idag men ja, det visar sig.

Inga kommentarer: