Sidor

onsdag 23 december 2009

Skooooor...

Min pappa och pojkvän kallar mig skomissbrukare men jag har inte många skor.. eller kanske 10 st men jag använder ju kanske bara 5 för de andra är inte jag längre. Fine har mååånga fler skor än vad jag har, så det så! Varje gång jag går förbi en skoaffär så fönstershoppar jag alltid eller går in för att sedan kära ner mig i några par. Som de jag prövade idag, jag kan inte sluta på dem! Höga klackar, satt som handen i handsken och var bara underbara. Skulle kostat nästan 700 men nu kostade de 400.. undra om man ska köpa iallafall. Nog för att jag har svarta skor men de var speciella.
..
Nu när jag läser igenom inser jag att killarna kanske har rätt ändå. Jag är en missbrukare som inte köper bara. Skyller på att min mamma är likadan!

Inga kommentarer: