Sidor

söndag 13 december 2009

Som levande ljus

Ligger här och funderar till ljudet av Ghost Whisperer avsnitt. Mina funderingar är kring om jag ska in till skolan imorgon redan och lämna böckerna eller om jag ska dit på tisdag. För jag skulle behöva kanske (läs måste) städa mitt rum. Jag funderar på om jag ska handla flera julklappar till Jens och mina syskon. Undrar varför inte min jobbcoach inte bekräftat att jag inte kan träffas på tisdag.
..
Fick föresten höra att många hade sagt till mamma att jag och Jens såg så kära ut när vi tittade på varandra och att vi var ett av världens sötaste par. Även att vi hade lyst upp hela rummet när vi tittat på varandra. Det känns bra att höra det för det är så jag känner när jag ser på honom, att jag lyser upp inombords. Som en person sa till mig: " Om det är mörkt och kallt kan kärleken lysa upp och värma inombords" Antagligen därför som vinterdeprissionen inte har tagit över mig helt.

Inga kommentarer: