Sidor

lördag 12 december 2009

Tänk om...

Okej, nu är det såhär att det vart ingen spinning. Inte mitt fel denna gången men det är inte Jens fel heller det är nämligen såhär:
.
Jag ringde Jens
P- Vart är ni?
J- Du kan vända om för vi hinner inte.
Jag vart irreterad och arg, hade gått snabbt
och gått upp tidigt för ingenting
P- Du är sådan tidsoptimist..när ska du lära dig att åka i tid?
J- Jo, alltså vi ligger i diket i Tulka...
Jag vart tyst i telefonen och tänkte hemska saker
men insåg att han pratade ju med mig.
J- Hjulen låste sig och vi hade tur att
vi hamnade där vi hamnade utan skador..
kunde ha träffat den stora stenen om vi hade haft otur.
..
Det är när man hör sånt som man blir så arg på sig själv för att man skällde på honom.. tänk om.. nej ska inte tänka så men känns som Jens kommer lyckas med att ge mig en förtidig hjärtattack av oro.

Inga kommentarer: