Sidor

lördag 12 december 2009

Update:


- Min katt är en tiggare som är för söt att neka så han fick ligga på mitt knä eller ben ( han kunde inte bestämma sig) och håra ner mina svarta leggings med röda hårstrån.
..
- Var och spelade tvspel med Tobbe, Linus och Sebbe. Jag förlorade eftersom jag inte har någon taktik utan trycker på alla knappar samtidigt för att få gubbjäveln att slåss på spelet.
..
- Tobbe följde med hem till mig när vi tröttnat på spelandet och spenderade istället timmar och chatta med en amerikansk brud. Ganska roligt faktiskt och under tiden pratade jag och Tobbe och åt glass.
..
- Nu är klockan fyra och jag är vaken och Tobbe har gått.. Ska vara på spinning 10 vilket betyder gå upp nio och slutsatsen blir: Jag kommer sova för få timmar och det är mitt eget fel som vanligt.
..
- Ska på gudmors 50 års fest senare idag och vet inte vad jag ska ha på mig fortfarande.. not good.

Inga kommentarer: