Sidor

tisdag 29 december 2009

Uppdatering

Har inget internet hos mamma, det är lite små irreterande men Jens tog med ett trådlöst så nu kan jag börja leva normalt igen :) haha!
..
Idag vaknade jag klockan 04:03 av att det dunkades musik i lägenheten bredvid och kunde inte somna efter det. Lite drygt då man skulle upp innan 6 för att sedan åka in till Norrtälje med Jens och besikta pappas bil. Trött är bara för namnet. Men Linn var tack och lov vaken klockan halv åtta på morgonen så vi slapp sitta i bilen fram tills jag skulle till arbetsförmedlingen vid tio. Var otroligt skönt att somna till en timme i soffan och sedan prata i över en timme med min coach. Tror vi har en perfekt personkemi :) för jäklar var vi pratar.
..
Vart att gå på stan en snabbis och hoppades på att hitta något att ha på mig på nyår men nej, så enkelt kan de ju inte vara. Men jag har några idéer iallafall så de löser sig nog.
..
Nej, umgås med mami och Jens och kolla på den dåliga filmen kanske.

Inga kommentarer: