Sidor

onsdag 2 december 2009

Värken börjar lätta i hjärtat

Min mage gör ont, träningsvärk från igår.
..
Bubblan som jag har befunnit mig en tid nu sprack igår när jag kom hem till Jens. Jag satt och stor grät och satt och Jens kramade mig, höll mig hårt och släpte inte taget fören jag slutat. Det känns skönt att få det ur sig, hela sanningen liksom. Och får en sådan bra respons från både Jens och hans mormor som helt oväntat kom in och kramade om mig och pratade lite med mig. Är inte arg på Jens för att han gick ut och förklarade lite försiktigt för Monika och hans mormor. Så nu kanske han förstår bättre och jag kanske ska börja ta åt mig mer av vad han säger. Älskar honom något otroligt <3
..
Senare idag dyker Johan upp :) mig är glad. Han är framme vid 5 tiden eller något sånt.

Inga kommentarer: