Sidor

onsdag 16 december 2009


You can play me like a piano
..
Är nog faktiskt sant. Vissa människor kan få mig att göra saker genom att trycka på rätt knappar eller som ett piano, om man trycker på rätt tangenter så spelar jag det de vill. Om jag nu inte skulle vara felstämd men då skulle det låta hemskt illa istället.
..
Börjar känna mig trött i ögonen och huvudet, en skön känsla eftersom jag inte har vart såhär trött vid elva tiden på länge. Tror jag ska övertala Fine att kanske kolla på ett avsnitt av Ghost whisperer och sedan krama kudden.
..
Vaknade föresten i morse av att min högra arm var helt bortdomnad, sovande. Så jäkla jobbigt när det händer..men efter att ha masserat den lite så var den som vanligt igen. Men det är läskigt att armen är som en gummiarm och man inte känner eller kan kontrollera rörelserna.

Inga kommentarer: