Sidor

måndag 11 januari 2010

God kväll

Ligger här och kollar på någon serie som heter spökhus. Vet inte om jag tycker den är så har sett andra liknade som är mera spännande att titta på men vad jag man inte när man inte kan somna än.
..
Idag har jag vart massör, förstår inte hur jag kan finna det så avslappnande att massera någon annan men mina massageoffer verkar inte klaga. Jens fick en helkropps massage och sedan fick Fines nacke och axlar sig en omgång med linnement. Det luktar föresten lite som jenkatuggummi och luktar gott, men det tyckte inte Fine. Sedan fick jag för mig att masserar Jens händer och hår så han somnade. Ja, så dålig kanske jag inte är iallafall :)
-..
Jens försökte lura mig ganska grovt nyss med att vakna till och prata att sängarna var långa eller vad de nu vad. Började tro att nu kanske han har hjärnskakning iallafall det var först när jag frågade lite oroligt om han var seriös som han log stort och sa lurad! Jäkla unge.. skrämma upp mig sådär.
..
Imorgon blir det hem till pappa, har inte vart där sedan efter julafton så det är ett tag. OCH för att inte glömma kommer troligvis mina lackleggings imorgon!

Inga kommentarer: