Sidor

måndag 18 januari 2010

Jag är inte så klanting ändå

Läste på en blogg där denna person skrev om sina värsta skador och jag kände att mina grejer som jag har upplevt är inte ens skador. Inte alls i samma skala. Typ om man jämför med Jens så är mina små grejer nada och ännu mindre.
..
Hjärnskakningar- Lyckades slå garageporten i mitt eget huvud.. och sedan vart jag vält på en idrottslektion och fick åka till akademiska för att bara få en alvedon efter timmar av svält och en Catscan.
.
Ramlat på BMXen- skrapsår som knappt lämnat ärr..
.
Bränt mig på ett strykjärn- Har ett ärr iallafall
..
Klippt mig i handen med en nagelsax- Blödde lite och tejpade ihop hemma.. ett ärr som bevis.
..
Klämt fingrar i bildörren- det är det nyaste skadan jag tillfågat mig själv.
..
Hum, låter mest som jag är små klantig och knappt gör mig illa?

Inga kommentarer: