Sidor

torsdag 14 januari 2010

Och så en gång till

Har legat på golvet på en filt och gjort lite magövningar igen och jäklar vad det tar i magen! Ska snart gå in på den andra omgången men var tvungen att låta magen krampa klart. Vart att träffa Jens en sväng idag bara kanske en halvtimme då han körde mig till Tove och tillbaka för att hämta ett linne. Men den lilla halvtimmen var bättre än ingenting! Imorgon ska jag iallafall upp tidigt (enligt mig) för att åka med Jens in till Norrtälje för att träffa Linn och gå på stan och lite allt möjligt! Kommer bli jätte kul då det är sällan man ser henne eftersom vi bor på två olika ställen.
..
Jens försökte övertala mig att gå upp tidigt för att ringa vårdcentralen och höra om jag skulle behöva kolla upp mitt finger eller något eftersom det känns skumt i det. Men det orkar jag inte så ringer på måndag då jag ändå måste ta en buss vid sju tiden. Var ju bara typ några dagar sedan och svullnaden har inte gått ner än så.

Inga kommentarer: