Sidor

onsdag 13 januari 2010

Om jag har den viljan

Mobil överlevde. Jens kom och hämtade mig så jag kunde hämta den trots att han sagt nej tidigare på dagen. Men jag tror han hade dolda avsikter med att hämta mig för jag vart sönderpussad i bilen och det var han som babblade så mycket att jag inte kom ur bilen. Gjorde inte mig något jag vart bara överlycklig och har sedan han åkt haft ett smile på läpparna. Fick för mig att pröva att göra lite magövningar, det gick okej men jag är bening över svanken vilket gör att det blir ben mot golv-effekten inte så skönt. Så in med en liten toffel imellan så gick det. Ska försöka göra det varje kväll så får vi se om det ger något resultat.
..
Ska kolla om jag kan lura mig själv att somna nu om inte lär det komma ett inlägg till.

1 kommentar:

Madde sa...

Jag tror du somna ;P