Sidor

onsdag 13 januari 2010

Sover som en stock

Det är kallt här i mitt rum trots att jag ligger påklädd under täcket, illa! Vaknade av telefonen och det var Fine som undrade varför jag inte öppnade dörren när hon plingade på. Jag hade alltså inte hört det och fick bråttom på med kläderna så vi skulle hinna med en promenad innan hon började sin lektion. Tur att jag är så snabb på att kasta på mig kläder och kan skita i hur jag ser ut när jag lämnar huset ibland.
..
Igår kväll märkte jag att min bikini, ni vet den försvunna låg här i min väska så vart att skicka iväg ett be om ursäkt sms till syster som jag skällt på.
..
Kanske borde ta något och äta för magen är lite hungrig. Och sedan blir det nog att skriva om CV och personligabrevet så jag kan lämna in det till nästa.

Inga kommentarer: