Sidor

måndag 8 februari 2010

Ett steg framåt

Här har det hänt en del faktiskt :)
Promenader med Fine och hittat en väg vi vill pröva att promenera när hunden är här ute sedan. Fick ett samtal från ett av jobben jag sökte och de ville ha mig in på en interjuv på onsdag men efter att ha pratat ett tag insåg han att jobbet skulle passa bättre när jag har körkort eller bor lite närmare så det inte blir 4 timmars pendling. Men han tyckte om mitt personligabrev och vill jätte gärna att jag hör av mig om jag får körkort eller flyttar närmare så erbjudandet står fortfarande kvar! Han fick mig till och med att lova att jag skulle höra av mig. Både bra och dåligt, bra att jag faktiskt är intressant och det gör att jag känner mig mera puschad men också just de dåliga att man känner verkligen att man bor helt jäkla fel.
..
Fika med mormor BL, Fine och Monika och sedan har man kollat på outsider också om elallergiker.
..
Fine is my man också! Hon fixade nog i en timme med att fixa en outlook till mig men hon klarade efter mycket svordomar. Tur att hon är teknisk när jag inte är det!
..
Nu kom karln hem så ska vara social innan han somnar <3

Inga kommentarer: