Sidor

söndag 14 februari 2010

Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag!

Denna alla hjärtans dag har vart annorlunda än tidigare år men det gör inte mig så mycket egentligen men visst skulle de vart trevligt om Jens vart hemma något idag. Först hade han match och sedan åkte han och hans mor till akuten. Hans hand har värkt ordentligt sedan i fredags och så nu åkte då. Har alltså inte sett honom sedan klockan 13 idag och han är fortfarande i Norrtälje just nu. Men istället har jag vart med Fine och Robin. Var lite nostalgiska jag och Fine, spelade nintendo! Super mario bros och super mario 3. Var bara att blåsa för att få spelet att funka, sånt man fick göra när man var liten. Barnaminnen <3
..
Nu ligger jag här och äter godiset jag fick av mamma i present. Hoppas Älsling kommer hem snart och att allt är bra.


Inga kommentarer: