Sidor

torsdag 11 februari 2010

Jagälskardigjagälskardig..


Kom och tänka på en sak nu när jag ser den där serien The secret life of the american teenager. De överanvänder orden jag älskar dig. Nästan varje gång de ses eller pratar i telefonen är de orden där. Bara genom att se några avsnitt känns det som deras kärlek liksom inte blir lika stark i och med att de tjatar om det hela tiden.
..
Jag vet inte om jag är en sådan person som säger det hur som helst. Känns som jag säger det sådär lagom mycket. Jag tjatar inte om det men jag säger det inte för sällan heller. Men hur ofta man säger det beror nästan på hur ofta man själv eller ens partner behöver få de bekräftat. Är glad att det inte sägs jämt i mitt förhållande för jag personligen skulle nog sluta att ta åt mig av de orden. Och det våre synd eftersom de orden är så fina att få höra eller säga.

Inga kommentarer: