Sidor

onsdag 17 februari 2010

Min favorit

Vaknade av att telefonen ringde och Fine ville gå en promenad, hon hade åkt en timme förtidigt till skolan och kom på det i tid att vända. Påvägen tillbaka hämtade vi upp Tobbe och det är honom jag har umgått med hela dagen. Har fått honom att gilla The vampire diaries och har nu sett 9 avsnitt. Promenad med Fine nyss och sedan kollade vi på lite tvprogram och åt mackor, en massa mackor iallafall jag och Tobbe.
..
Jens tittade förbi och hämtade ett par byxor jag lyckats med att spräcka, för att tillägga mina favoriter var lagom glad när jag hörde hur det *ritsh* när jag satt mig. Så går det när man inte knäpper byxorna och de halkar ner och man sätter sig. Hoppas att hans mormor kan laga de! Så vart lite kramkalas och jag sniffade på honom så länge jag bara kunde.
.
Nej, nu vara social med Tobbe så länge han stannar :)

1 kommentar:

Västkust Mamman sa...

Okej! :) Då är du några år äldre än honom antar jag?=) NI är jätte söta på bilden i din header!! :)