Sidor

lördag 13 februari 2010

Min katt är en kämpe

Kan inte somna än är väl inte så konstigt när man har vänt på dygnet. Jens sover var bredvid mig och det gör att jag är lite mer avslappnad, inte lika vaken och rastlös som jag hade vart hemma ensam.
.
Min katt var i slagsmål tidigare idag. Jäklar vad det var päls på tomten. Det var han och någon svart katt. Den andra katten fick ganska mycket spö men Musse verkade vara okej när jag tittade på honom. Trodde verkligen ett tag att de skulle ha ihjäl varandra, ganska läskigt att stå och de höll på några meter framför mig. Han kom efter ett tag till mig och ville bli klappad så bärde in honom och han la sig ganska snabbt i sängen och somnade lugnt spinnande.
..
Märks att jag använt benen under de dagarna jag tränat nu för att de var jobbig att cykla men jag gjorde de iallafall.
..
Nej, krama och sniffa på Jens och kolla på spöken på tv.

1 kommentar:

madde sa...

åh men vad bra :) för de e juh verkligen perfekt att ha i nödfall typ :)

Men då borde dom andra va rätt bra med? ^^ förhoppningsvis. TAck för tipset!<3