Sidor

lördag 27 februari 2010

Något du kanske inte visste om mig

15 sanningar om mig.
..
1. Jag älskar disneyfilmerna.
2. Hade tandställning i nästan ca två och ett halvt år
3. Jag tycker inte om bollsporter
4. Föddes svart hårig men vart blondin vid tre års ålder och har så förblivit.
5. Klarar inte om regelbundna ljud när jag ska sova som tex klockor eller snarkningar.
6. För två år sedan började jag sola på somrarna för att slippa bli kallad spöket.
7. Jag älskar att köpa kläder och skor!
8. Är rätt för smärta, undviker situationer där de kan tillkomma.
9. Kollar alltid reastånden i affärerna innan jag kolla på resten av affären.
10. Tycker om att sjunga trots att jag inte har den vackraste sångrösten.
11. Jag är för nyfiken av mig och håller koll på människor som jag inte har att göra med.
12. Högstadie tiden var den tiden jag saknar som mest
13. Jag har extrem fantasi som nästan sprutar ur öronen på mig
14. Är översocial och tycker inte mig som mitt ända sällskap
15. Brukar leva i Jens kläder, ibland utan att han vet om de.

Inga kommentarer: