Sidor

torsdag 11 februari 2010

Namn på handduken?

Mör i kroppen är jag efter att ha simmat med Emelie i 40 minuter. Tog och solade 14 minuter innan också så nu är nyllet rött. Ävenfast jag ställde in att det inte skulle vara i ansiktet. Vart av med min handduk tillfälligt då någon brud tog den men fick tillbaka den, genom blöt. Hennes mamma eller något bad så mycket om ursäkt och sa att hon visste inte hur sin handduk såg ut och det hänt dagen innan. JA MEN då kanske man borde skriva hennes namn på handuken.. suck och blä. Men jag var trevlig och sa inte så utan tog bara handuken och fick torka i bastun så gott det gick.
,,
Sitter och kollar om Vampire diaries är något att kolla på men tycker mest att de har samma grund handling som alla vampyr serier/filmer/böcker har. Går att titta på iallafall och vem vet det kanske blir lite skillnad längre fram.
..
Min pojkvän är bra söt ibland för övrigt.

Inga kommentarer: