Sidor

fredag 19 februari 2010

När man låter mobilen vara

Varför är det så att jämt när man lägger undan mobilen och försöker att inte använda den för att man annars är så beroende av den. Jo, då ringer det på den och just såna samtal som man borde ha svarat på. Mamma hade ringt vid sju och Monika har ringt mig minst tre gånger vid elva tiden. Väckte Jens och kollade om hon ringt honom också, kan ju faktiskt ha hänt något. Och visst var det så, samtal och sms på hans telefon. Men det var ingen fara, hon hade bara inte uppfattat när Jens sa att han skulle sova här. Och sedan att Jens alltid svara och så gjorde han det inte nu gjorde väl att hon oroade sig lite. Men de är löst nu skönt det iallafall. Får ringa min egen mor imorgon och höra vad de var hon ville.

2 kommentarer:

madde sa...

hahha jaa jag förstår inte hur du orkar ^^

Hahah jag skulle aldrig kunnaa lägga ifrån mig min mobil (a)

Västkust Mamman sa...

Tack tjejen! Ja det var inte meningen =)
Händer nu då? Fina kläder du beställt..

Tack för du gillar bloggen :) Lägg gärna t mig på lovin om du ej gjort de?=) Kraaam