Sidor

tisdag 2 februari 2010

Party like a rockstar

Tror jag börjar få lite för hårda och vassa naglar.. för jag råkade på något sätt sätta min tumnagel i långfingret och har nu ett hack. Tror det är andra gången nu som jag lyckas göra hål på mig själv med tumnageln. Första gången var en fylleolycka skulle göra något och så vips så hade jag en nagel i vaden. Något smarto hällde sprit på såret för att det skulle bli rent men det sved som tusen eldar. Killen tog en klunk ur flaskan och frågade om jag ville ha en klunk som plåster på såret men jag var bara surig och sagt att det har jag ju redan fått på benet.
..
Minnen, de har man många av. Minns faktiskt den kvällen, den var omtumlande. Tog slut mellan mig och P och resten av kvällen var som att party like a rockstar! Fine och jag hade det otroligt kul.. saknar faktiskt våra galna kvällar. Flera såna tycker jag faktiskt!

Inga kommentarer: