Sidor

söndag 14 februari 2010

Sånt där man gör bara

Jag vill ha sommar och ett jobb
Jag lyssnar gärna på skvaller
Jag pratar om allt och ingenting allt för ofta
Jag gillar inte småkryp speciellt getingar
Min bästa vän är Josefine B. Wiik <3
Jag avskyr när folk snackar skit och inte vet vad de pratar om
Kärlek är livsviktig i alla dess former
Jag gillar att prata och umgås
Jag kommer alltid att lite udda
Jag är hemligt förälskad i Stefan som är med i The vampire diaries
Sist jag grät var antagligen för ingenting
Min mobiltelefon är en av mina viktigaste egodelar
När jag vaknar på morgonen vill jag sova lite till eller mysa med älsklingen.
Innan jag går och lägger mig kollar jag alltid på något avsnitt från en serie
Idag har jag haft disney sing-a-long med Jens
Jag tänker just nu på att Jens är söt när han sover
I kväll ska jag mys med Jens
I morgon kommer jag vara hos pappa igen
Jag hoppas att Jens inte har skadat handen så illa
Jag vill verkligen ha ett jobb

Inga kommentarer: