Sidor

onsdag 3 februari 2010

USA ska ha allt extremt..till och med de fula

Känns som jag inte gjort något och mycket idag. In till Norrtälje och vandrade runt lite på stan innan jag skulle träffa coachen. Det vart 18 minuter där inne om ens det. Känns ju så jäkla kul att åka två timmar för att få ett jäkla papper i handen. Aja, done is done.
..
Kom hem och promenerade med Fine och sedan fick hon visa mig lite jobbkontrakt och staff bara för att jag vart intresserad. Gick hem och lagade mat till mamma och städade i köket. Min mamma kan inte datorer så satt och lärde henne hur msn funkar, det var underhållande.
..
Tillbaka till Fine och en promenad till vart det och så kollade vi på någon sida där människor i affärer blivit fotade och herre gud säger jag bara! Hur kan man gå och handla och se ut som några av dem gjorde?! Ens lämna huset... *rysnigar*
..
Nu sitter jag hos Jens nyduschad efter ett pass på motionscykeln och några magövningar. Snart blir det en månad på gymmet då mamma har sagt att hon kan betala det.

Inga kommentarer: