Sidor

fredag 19 mars 2010

Böcker pratar

Och så gjorde man misstaget att börja läsa ljudet av ditt hjärta och ja, ligger här vaken och försöker att ignorera boken. Men den verkar skrika på mig och trötthet, det finns det inte något av det i min kropp just nu. Jens däremot han sover som en sten. Ibland önskar jag att jag också kunde släppa allt och bara kunna somna in avslappnat när som helst.
.
Idag, senare alltså blir det nog fullrulle här. Har tagit in förstärkning till att fixa lister och garderober. Fine, Tobbe, Jens, Nella och kanske Staffan kommer förbi. Trevlans och hoppas de stannar ett tag så man hinner umgås ett tag också efter att man tröttnat på att arbeta.
.
Blir lite irreterad på att jag inte fått in mina pengar heller.. man blir lite manisk och loggar in på banken lite många gånger för att bli besviken och ser att det är samma belopp som när man kollade tidigare.

1 kommentar:

Madde sa...

hahhaha taack :D