Sidor

onsdag 24 mars 2010

Det finns teori och sedan finns det praktiken

Ligger i sängen och kan inte röra min underkropp för att en viss pojkvän har somnat på mitt högra ben. Har inte hjärta att putta bort honom, än. Mitt ben börjar somna. Annars så har kvällen vart ganska trevlig här hemma om man bortser från att syster och Jens är som hund och katt. Kollade på Ghost of girlfriends past i soffan och åt glass idag igen.. ingen glass imorgon med andra ord.
.
Tidigare idag så satt syskonen och hjälpte Jenny att plugga till sexualkunskapen. När jag och Jens klev ur duschen skojade jag och sa att vi kunde ju gå ut tillsammans och visa hur det funkar i praktiken och hur allt ser ut. Började skratta och utanför hörde man bara tre tjejer som skrek NEJ! Jag har lite väl konstig och snuskig fantasi ibland men sådan är jag.

Inga kommentarer: