Sidor

söndag 28 mars 2010

Det var år sedan

Kom nyss på att jag har bloggat sedan januari 2007, dock började jag på en annan blogg men böt hit efter 4-5 månader. Tror jag aldrig har lyckats hållt en dagbok vid liv i mer än kanske två månader och det var när jag träffade Jens för första gången under hösten 2005. Skrev från den dagen då jag träffade honom första gången och slutade när vi vart tillsammans. Skrev väl kanske 3-5 sidor efter det sedan så orkade jag inte mer. Så med andra ord har jag känt Jens i 5 år också. Där ser man. Och två av det har vi vart tillsammans.
.
Och då har jag och Fine vart bästa kompisar i 6 år, minus eller plus några månader. Då var jag 14 år gammal... och nu ska jag fylla 20. Tiden har bara susat förbi en. Tack för att du fortfarande finns vid min sidan. Du och jag ska vara föralltid!

Inga kommentarer: