Sidor

fredag 19 mars 2010

En fredag

Tycker kläderna jag la ut igår borde komma snart (beställde de tidigt denna månaden) ävenfast det kanske är lite för kallt för att ha på sig de i det här vinterlandet. Halsbandet funderar jag dock på att beställa.
.
Har precis suttit i telefonen med arbetsförmedligen för att rapportera sökta jobb och funderar på om jag ska ringa försäkringskassan och höra om mina pengar eller om jag ska vänta till början av nästa vecka. Ska på en till intervju föresten på måndagen innan jag åker till Skutsär. Mcdonalds har intervju i Uppsala och det är bara att ta tillfälle att gå där med.
.
Har gjort lite magövningar också med en katt som bara var i vägen hela tiden. Ibland är han bra irreterande. Och går fick han fnatt och högg mig i armen! Så har lite sår och rivmärken på armen inte allt för illa men iallafall. Katten kanske har personlighetsklyvning?

Inga kommentarer: