Sidor

fredag 12 mars 2010

Här dör internetet hela tiden


Vart mer gjort i Norrtälje än vad det var tänkt. Tankade, handlade, kollade i affärer och jag köpte en jeansjacka! 199 istället för 299 i och med rabatten som är nu. Tar på mig den titt som tätt här hemma. LÄNGTAR till jag kan ha på mig den ute och bara ha ett linne under. Sedan följde två par nagellack med hem också. Tobbe handlade ett par Jeans och så fixade vi take away med thailänskt och kinesiskt. På vägen hem höll vi på att få mat i hela bilen då Jens var tvungen att tvärbromsa pågrund av en idiot på vägen. Men maten låg kvar i sina lådor dock låg de på golvet istället för baksätet.
.
Jens och pappa handlade färg till listerna och Tobbe och jag kollade på tv.
.
Har precis duschat efter att ha tränat mage och kondition hemma eftersom det inte vart något gym idag.
.

Inga kommentarer: