Sidor

onsdag 31 mars 2010

Ibland kan fördomar vara sanna

Fördomar finns överallt och mot alla. Kom och tänka på vad som finns mot Svenskar som jag själv har kommit i kontakt med.
- Alla har blont hår och blå ögon
- Vi har problem att prata med främlingar
- Klagar på allt som vi kan
- Svenska tjejer ska ha sex med vem som helst, när som helst och hur som helst
- Vi har inga starka band inom familj och släkt
- Alla tjejer ser ut att komma från en modetidning
- Det är männen som kärnan i familjen
.
Det är några som jag kan komma på såhär bara rakt upp och ned. Men jag tycker faktiskt att några av de faktiskt stämmer som det att vi är lite kyliga mot främlingar, klagar på allt och familjen är inte centrumet. Men detta är inviduellt också men lite så kan jag uppfatta Svenskar.

2 kommentarer:

Madde sa...

hahah dom flesta av dom där har jag med fått höra xD

Hahhaa jaa ett tag men sen vill man ha fler (A)

Linn sa...

jag håller inte med om att männen är centrum i familjen iaf..