Sidor

torsdag 11 mars 2010

Just one more time baby

Promenader vart det både på förmiddagen och en på eftermiddagen. Här är man alert och njuter av solen kan jag lova. Vart inte att gymma idag eller träffa kusinen. Inte heller kunde jag måla listerna eftersom färgen har vart fryst och nu mera liknar pölsa/havregrynsgröt den konsistensen ungefär. Blir nog bara att köpa ny färg och sätta igång imorgon om det finns tid.
.
Vart en del telefon pratade med både mor och mellansyrran, mycket trevligt och ska nog göra så flera gånger. Jens fick också ställa upp lite som sällskap och pappa vart terroriserad på jobbtelefonen men så kan de gå när man måste fråga saker.
.
Imorgon blir det upp till åtta och vid nio åker jag, Tobbe, Tove och Jens i till Norrtälje. Två för skolan och två för arbetsförmedlingen. Efter att Jens gått sin enda lektion den dagen ska vi tjärna på oss vuxenpoäng och storhandla. Har till och med kollat med mamma vart det finns billiga erbjudanden, skrivit matlista och inköpslista.
.
Nu ska jag sova med en spinnade och blöt katt och kanske lite criminal minds på.
.
GOD NATT!

2 kommentarer:

Madde sa...

hahah inte ett dugg x)

Madde sa...

hahah jag passar inte i kavaj x) SÅ den kan du få sno (A)

va också och handla med matte för ngn dag sen, kändes jätte seriöst typ x)