Sidor

tisdag 16 mars 2010

Känns som man inte har några

Sitter och gömmer så mycket som möjligt av min kropp under en filt. Det är kallt och fötterna är is. Jens sitter fokuserad på sitt projekt och ävenfast jag är trött så sitter jag här. Han kommer inte lägga sig fören det är klart och jag kommer inte kunna somna om jag vet att han sitter uppe. .
.
Har placerat ut kläder lite grann i tillfälliga garderob som är en väska och i och med att jag får kläder tillbaka hela tiden är den nu på gränsen att kunna stängas. Jens tycker jag har för mycket kläder, jag tycker att jag inte har något att ha på mig?
.

Vet iallafall vad jag behöver handla mer av och det är accessoarer. Alla örhängen är typ gone, har inga halsband, ringar eller armband för att göra en vanlig outfit lite grymmare. Så det är något jag ska kolla efter. Sommarklänningar är också något jag inte har inga av.

Inga kommentarer: