Sidor

måndag 8 mars 2010

Kiss a frog


Somnade aldrig, kollade på ett criminal minds avsnitt och sedan filmen prinsessan och grodan. Jäkligt rolig film! Nu väntar jag på att Fine ska komma så det blir en promenad i solen. Behöver tänka på vad jag ska ha på mig imorgon och packa ner det. Tänka på att packa överhuvudtaget och vilket upptåg jag ska ta. men tror att det blir det vid fem eller sju.
..
Har iallafall skaffat kontanter för jag tror inte att de vanliga ulkortet funkar så lika bra att vara beredd liksom. Var typ år sedan jag åkte upptåget senast och nu åker jag ensam. Har svårt för att göra saker själv när det är första gången. Tycker om att ha stöd och någon som kan styra åt mig. Så detta blir ett bevis för mig själv att jag är inte så omöjlig som jag själv tror.
..
Ska nog börja leta igenom min väska efter kläder, första intycket är viktigt kan ju inte se ut hur som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL SE DEN!!!!! Obsarvera utropstecknena!!!! :P /Ems