Sidor

torsdag 18 mars 2010

Kvällsbabbel

Ens partners ex, de tycker man sällan om. Helst ska de leva på andra sidan på jorden utan tillgång till internet eller telefon. Tror jag aldrig hört från någon av mina bekanta eller vänner att de tycker om ens nuvarande partners ex (ental eller plural). Är det bara så det ska vara? att man ska se de som pesten och att de har egentligen aldrig funnits i partnens liv?
.
För jag har faktiskt tyck om tjejer som vart tillsammans med en kille jag vart tillsammans med innan eller efter att de vart ett par. Är det bara konsigt eller är jag bara något som bekräftar att regeln inte alltid stämmer? Fast och andra sidan, kanske var jag bara konstig för ett tag för nu förstår jag varför ex inte är något man tycker om allt för mycket. Fast det beror väl på exet avsikter med att ha kontakt med ens partner. Antagligen är det en rädsla som föder ett hat. Svartsjuka av att den personen har betytt någon för ens partner.

Inga kommentarer: