Sidor

söndag 21 mars 2010

Man mår bra med sällskap och går sedan ner sig

Morgonen började med att man gick upp och såg att det snöade yttepytte lite. Detta "lilla" kom sedan att bli några decimeter snö! Iallafall glad vart jag trots snön som föll. Bion var rolig och trevligt var sällskapet. Med i och med att snön föll gjorde också mitt humör en tvärdykning neråt. Kom hem och det första man får göra är att skotta bort en jäkla massa snö för det har ju ingen i huset tänkt på! Ont i magen hade jag redan och nu värker ryggen. I och med att det vart tungt att skotta och jag ätit för mycket popcorn började jag må illa.
,
Just nu är humöret bara skit. Ont i kroppen, trött i kroppen och jag vill inte göra något. Jag trodde våren verkligen var på gång men åter igen vart man lurad och vill inte ha detta vita längre. Jag gömmer mig under täcket så kan någon väcka mig när våren VERKLIGEN är här.

Inga kommentarer: