Sidor

onsdag 17 mars 2010

Steg två

Efter att precis ha kommit hem från en promenad med bästa kompisen sätte jag mig datan för att kolla mailen. Vet inte riktigt varför men det var bra att jag satt mig för där fanns en inbjudan till nästa intervju till Furuvik. Jag är nervös, spänd och förväntansfull! Så på måndag bär det av till Skutskär igen för att sedan gå upp tidigt på tisdagen och ha först en gruppintervju och sedan en personlig. Dags att börja peppa mig själv med andra ord, var toknervös inför det förra.
.
Så blev att ringa kusinen för att fråga om man kan få sova där på måndagen och självklart vart man välkommen. Kommer bli kul att spendera lite tid med henne, hennes man och deras lilla söta barn Hampus. Sötare kusinbarn får man leta efter, tills det kommer fler iallfall! För nu kusiner är det dags för bebisar tycker jag.
.
Min kusin Ann-katrin som förövrig är min ända kvinnliga kusin på mamma sida. Skönt att det finns en kvinna till bland alla grabsen. Hon skickade ett sms tidigare idag där det stod att jag ska spara pengar för till påsken kommer hon hit till Hallstavik och vi ska till Uppsala och shoppa. Som om jag skulle säga nej till det?
.
Nej, försöka få med mig den halta pojkvännen i duschen.

1 kommentar:

Linn sa...

grattis=) hoppas det går bra också!!